آ
-
آذر، مرسا
شناسایی و ارائه شبکه مضامین مربیگری سازمانی برای مدیران دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 80-90]
-
آزادیان بجنوردی، ماه
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
ا
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
اثربخشی آموزش صلح بر شایستگی تحصیلی و جهتگیری مثبت دانشآموزان نسبت به مدرسه [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 83-97]
-
احمدی، فضل اله
مرور نظامیافته رهبری اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]
-
اخوان تفتی، مهناز
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری در شرایط همهگیری کووید [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 5-16]
-
اسدی، علی
ارائه الگوی نظری تربیت اجتماعی کودکان بر اساس آیات قرآن کریم [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 42-57]
-
اسماعیلی، معصومه
بررسی رابطه اضطراب کرونا با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سرسختی روانی و تاب آوری [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 16-28]
-
افشار، مهرناز
طراحی نظام آموزشی سطوح مدیریتی شعب بانک پارسیان (روسا، معاونین و کاربران ارشد) مبتنی بر شایستگی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 17-32]
-
الله کرمی، آزاد
بررسی نقش سواد رسانه ای در پیش بینی نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی دانشجویان و اساتید در ایام کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 85-97]
-
امامی، جلوه
ارائه مدل استقلال دانشگاهی با رویکردهای دلیل گرا و علت گرا جهت کارایی دانشگاه [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 127-146]
-
امجدی حور، جواد
شناسایی شاخص های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]
-
امیری، مهرناز
بررسی رابطه اضطراب کرونا با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سرسختی روانی و تاب آوری [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 16-28]
-
اندیشمند، ویدا
رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]
-
ایطا، تینا
مقایسة کیفیت زندگی، سلامت روان، ناگویی هیجانی و تحمل پریشانی در پرستارانِ بخش مراقبت از بیماران کووید- 19 با پرستاران سایر بخش ها [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 153-164]
ب
-
بختیارپور، زهرا
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
بختیارپور، سعید
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
بختیارپور، سکینه
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
بختیارپور، مریم
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
بختیاری، مریم
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
براتعلی، مریم
طراحی و اعتبارسنجی برنامههای درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]
-
براتعلی، مریم
چالشهای نوپدید آموزش و تدریس در ایام کرونا از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 187-202]
-
برزگر بفرویی، مهدی
بررسی رابطه تواناییهای شناختی و ذهنآگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطهای هیجانات مثبت [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 88-99]
-
بشردوست، سیمین
ارائه مدل برای پیشبینی اعتیاد به شبکههای اجتماعی بر اساس گرایش به شخصیت خودشیفته و نیاز به ارتباط با میانجیگری نیاز به تأییدطلبی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 68-79]
-
بلالی، منصور
نقش واسطه ای سرسختی تحصیلی در رابطه بین باورهای تحصیلی ریاضی با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 104-114]
-
بهلولی چیچکلوی حاجی آقا، فرحناز
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر بهزیستی روانشناختی و اخلاق تحصیلی دانش آموزان دختر در دوره همه گیری کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 203-216]
-
بیانی، علی اصغر
واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارتهای تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]
-
بیگدلی، حسین
تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیتبدنی بر اساس جهتگیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]
پ
-
پاشاشریفی، حسن
فراتحلیل تأثیر عوامل فردی، آموزشگاهی و خانوادگی در عملکرد تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 18-32]
-
پاشاشریفی، حسن
فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]
-
پرداختچی، محمدحسن
طراحی مدل شایستگی جهت انتخاب مدیران ارشد در وزارت آموزش و پرورش: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 111-126]
-
پیرجمادی، سحر
بررسی تأثیر عوامل کالبدی بر توسعه ورزش دانشآموزی با نقش میانجی سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 91-102]
ت
-
تابع بردبار، فریبا
بررسی رابطه اضطراب کرونا با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سرسختی روانی و تاب آوری [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 16-28]
-
ترابی پشتمخی، سیده نغمه
نقش ادراک از محیط کلاس، خوشبینی تحصیلی و هیجانهای تحصیلی در پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 46-57]
-
تقوائی نیا، علی
پیش بینی اضطراب پژوهشی بر اساس کمک طلبی پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 29-40]
ث
-
ثابت، مهرداد
فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]
ج
-
جاجرمی، محمود
اثربخشی رویکرد روان-آموزشی تفکر انتقادی بر سازگاری و اضطراب اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 98-109]
-
جلایی فر، سجاد
شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 58-72]
-
جلیلی شیشوان، علی
تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیتبدنی بر اساس جهتگیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]
-
جهانگیری، صادق
تبیین مدل زمینهای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]
چ
-
چرابین، مسلم
تبیین مدل زمینهای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]
-
چرامی، مریم
اثربخشی رویکرد روان-آموزشی تفکر انتقادی بر سازگاری و اضطراب اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 98-109]
ح
-
حائری، هایده
ارائه مدل برای پیشبینی اعتیاد به شبکههای اجتماعی بر اساس گرایش به شخصیت خودشیفته و نیاز به ارتباط با میانجیگری نیاز به تأییدطلبی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 68-79]
-
حاتم پور، ابراهیم
رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]
-
حاتمی، مهسا
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
حجتی، محمد
واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارتهای تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]
-
حسنوند، فضل الله
تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]
-
حسنی آبیز، زهرا
فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]
-
حکیم زاده، رضوان
مطالعه تطبیقی برنامههای درسی مرتبط با سواد خواندن و نوشتن در استرالیا و نیوزیلند؛ آموزههایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 150-162]
-
حمیدی زاده، کتایون
بررسی آموزش در کلاس های چند پایه در همه گیری بیماری کرونا: مطالعه موردی در استان مرکزی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 120-132]
خ
-
خالق خواه، علی
طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]
-
خالق خواه، علی
بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 63-73]
-
خسروی، دیمن
پیش بینی رضایت تحصیلی از طریق ویژگیهای مثبت شخصیتی با میانجیگیری خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 73-87]
-
خلقتی، علی
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
خورسندی طاسکوه، علی
مرور نظامیافته رهبری اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]
-
خوشنام، مژگان
تجربه زیسته دانشجویان از جامعهپذیری دانشگاهی در دوران شیوع ویروس کووید 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 178-186]
د
-
داوودی راد، دانیال
طراحی و اعتباریابی الگوی کارآفرینی اجتماعی نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 33-50]
-
درتاج، زهره
تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]
-
درتاج، فریبا
بررسی نقش سواد رسانه ای در پیش بینی نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی دانشجویان و اساتید در ایام کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 85-97]
-
درتاج، فریبرز
نقش حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 7-16]
-
دلاور، علی
شناسایی و اعتباریابی مؤلفههای تصمیمگیری مدیران آموزشی سازمان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]
-
دهباشی، مهدی
طراحی و اعتبارسنجی برنامههای درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]
ذ
-
ذبیحی، زهرا
بررسی نقش تنظیم هیجان و تابآوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان در دوران همهگیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]
ر
-
راسخی رشخوار، محسن
بررسی نقش تنظیم هیجان و تابآوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان در دوران همهگیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]
-
رجبیان ده زیره، مریم
بررسی نقش سواد رسانه ای در پیش بینی نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی دانشجویان و اساتید در ایام کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 85-97]
-
رحمانی، جهانبخش
طراحی و اعتبارسنجی برنامههای درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]
-
رحمتی، فرشته
نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و خودارزشمندی در میان دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 126-136]
-
رحیم زاده کلاله، اعظم
مرور نظامیافته رهبری اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]
-
رحیمیان، حمید
شناسایی و اعتباریابی مؤلفههای تصمیمگیری مدیران آموزشی سازمان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]
-
رحیمیان، حمید
مرور نظامیافته رهبری اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]
-
رشادت جو، حمیده
شناسایی نقش دانشگاه در ایجاد اکوسیستم نوآوری [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 157-168]
-
رضایی شریف، علی
نقش ادراک از محیط کلاس، خوشبینی تحصیلی و هیجانهای تحصیلی در پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 46-57]
-
رنجگر، بایرامعلی
فراتحلیل تأثیر عوامل فردی، آموزشگاهی و خانوادگی در عملکرد تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 18-32]
-
روستائی، شیرین
پیش بینی اضطراب پژوهشی بر اساس کمک طلبی پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 29-40]
ز
-
زاهد بابلان، عادل
طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]
-
زاهد بابلان، عادل
شناسایی شاخص های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]
-
زرین جویی، محمد
شناسایی نقش دانشگاه در ایجاد اکوسیستم نوآوری [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 157-168]
-
زمانی کوخالو، لیلا
اثربخشی آموزش صلح بر شایستگی تحصیلی و جهتگیری مثبت دانشآموزان نسبت به مدرسه [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 83-97]
-
زینآبادی، حسن رضا
شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 58-72]
س
-
سازمند، طاهره
تدوین و پیاده سازی رویکرد آموزش پاسخگو در مدلسازی کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 152-163]
-
ساعت چیان، وحید
تبیین مدل زمینهای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]
-
سپاه منصور، مژگان
اثربخشی آموزش صلح بر شایستگی تحصیلی و جهتگیری مثبت دانشآموزان نسبت به مدرسه [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 83-97]
-
ستایش مهر، مهدیه
طراحی مدل شایستگی جهت انتخاب مدیران ارشد در وزارت آموزش و پرورش: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 111-126]
-
سجادیان، ایلناز
نقش میانجی احساس تنهایی در رابطه بین ترس از کرونا و حمایت اجتماعی ادراکشده با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان پسر دوره متوسطه اول در دوره پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 51-62]
-
سعدی مجد، قاسم
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
سلطانی، الهه
شناسایی شاخص های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]
-
سلطانی، امان اله
رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]
-
سلیمانی، فرشاد
شناسایی مؤلفههای برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]
-
سلیمانی، نسیم
مطالعه تطبیقی کتاب های علوم ابتدایی ایران و روسیه با رویکرد توجه به مهارتهای فرایندی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 100-110]
-
سهرابی، ظریفه
رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]
ش
-
شریعت نیا، کاظم
واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارتهای تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]
-
شریعتی، سید صدرالدین
ارائه الگوی نظری تربیت اجتماعی کودکان بر اساس آیات قرآن کریم [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 42-57]
-
شریفی، اصغر
طراحی نظام آموزشی سطوح مدیریتی شعب بانک پارسیان (روسا، معاونین و کاربران ارشد) مبتنی بر شایستگی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 17-32]
-
شریفی، طیبه
اثربخشی رویکرد روان-آموزشی تفکر انتقادی بر سازگاری و اضطراب اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 98-109]
-
شریفی، نسترن
فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]
-
شهبازلو، فاطمه
تأثیر آموزش با رویکرد تلفیقی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در بافتار انرژی خورشیدی بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 137-151]
-
شیخ الاسلامی، علی
نقش ادراک از محیط کلاس، خوشبینی تحصیلی و هیجانهای تحصیلی در پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 46-57]
-
شیوندی چلیچه، کامران
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس نظریه خرد وبستر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 147-156]
-
شیوندی چلیچه، کامران
تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]
ص
-
صائمی، حسن
واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارتهای تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]
-
صابری، هائیده
ارائه مدل برای پیشبینی اعتیاد به شبکههای اجتماعی بر اساس گرایش به شخصیت خودشیفته و نیاز به ارتباط با میانجیگری نیاز به تأییدطلبی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 68-79]
-
صادقی، جمال
نقش واسطه ای سرسختی تحصیلی در رابطه بین باورهای تحصیلی ریاضی با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 104-114]
-
صالحی، محمد
ارائه مدل استقلال دانشگاهی با رویکردهای دلیل گرا و علت گرا جهت کارایی دانشگاه [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 127-146]
-
صالحی، محمد
تدوین و پیاده سازی رویکرد آموزش پاسخگو در مدلسازی کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 152-163]
-
صیادپور، زهره
نقش حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 7-16]
ض
-
ضامنی، فرشیده
ارائه مدل استقلال دانشگاهی با رویکردهای دلیل گرا و علت گرا جهت کارایی دانشگاه [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 127-146]
ط
-
طاهرزاده قهفرخی، سجاد
رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]
-
طباطبایی عدنان، الهام
تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیتبدنی بر اساس جهتگیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]
-
طبسی، معصومه
بررسی نقش تنظیم هیجان و تابآوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان در دوران همهگیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]
-
طولابی، سعید
مقایسة کیفیت زندگی، سلامت روان، ناگویی هیجانی و تحمل پریشانی در پرستارانِ بخش مراقبت از بیماران کووید- 19 با پرستاران سایر بخش ها [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 153-164]
ظ
-
ظهورپرونده، وجیهه
تدوین مدل اضطراب کرونا در دانش آموزان براساس ابعاد روانشناسی مثبت گرا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 110-119]
ع
-
عباس پور، عباس
شناسایی و اعتباریابی مؤلفههای تصمیمگیری مدیران آموزشی سازمان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]
-
عباس پور، عباس
طراحی و اعتباریابی الگوی کارآفرینی اجتماعی نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 33-50]
-
عباسیان، حسین
شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 58-72]
-
عبداله پور، محمد آزاد
پیش بینی رضایت تحصیلی از طریق ویژگیهای مثبت شخصیتی با میانجیگیری خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 73-87]
-
عبداله پور، محمد آزاد
رابطه ذهن آگاهی با رضایت از زندگی در معلمان: بررسی نقش میانجی گرانه سبک های مقابله در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 98-109]
-
عبداله میرزائی، رسول
تأثیر آموزش با رویکرد تلفیقی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در بافتار انرژی خورشیدی بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 137-151]
-
عبدالهی، بیژن
شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 58-72]
-
عسکری، آزاده
طراحی مدل شایستگی جهت انتخاب مدیران ارشد در وزارت آموزش و پرورش: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 111-126]
-
عسکری، فرزانه
مطالعه تطبیقی برنامههای درسی مرتبط با سواد خواندن و نوشتن در استرالیا و نیوزیلند؛ آموزههایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 150-162]
-
عظیمی، سیدامین
مطالعه تطبیقی کتاب های علوم ابتدایی ایران و روسیه با رویکرد توجه به مهارتهای فرایندی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 100-110]
-
علیخانی گله، مدینه
طراحی و اعتبارسنجی برنامههای درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]
-
علی نژاد، سجاد
بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 63-73]
غ
-
غفاریان، حسین
تدوین مدل اضطراب کرونا در دانش آموزان براساس ابعاد روانشناسی مثبت گرا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 110-119]
-
غلامرضایی، سیمین
بررسی رابطه تواناییهای شناختی و ذهنآگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطهای هیجانات مثبت [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 88-99]
-
غیاثی ندوشن، سعید
مرور نظامیافته رهبری اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]
ف
-
فاضلی، حسن
شناسایی و اعتباریابی مؤلفههای تصمیمگیری مدیران آموزشی سازمان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]
-
فلاحی، حسن
رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]
ق
-
قائمی، فاطمه
تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]
-
قدمپور، عزتاله
بررسی رابطه تواناییهای شناختی و ذهنآگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطهای هیجانات مثبت [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 88-99]
-
قدوسیان، بتول
اثربخشی رویکرد روان-آموزشی تفکر انتقادی بر سازگاری و اضطراب اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 98-109]
-
قنبری، سیروس
تأثیر رهبری اخلاقی در اثربخشی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و خلاقیّت معلّمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 163-178]
ک
-
کامیابی، میترا
رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]
-
کاویانی، الهام
شناسایی مؤلفههای برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]
-
کرمافروز، محمدجواد
شناسایی مؤلفههای برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]
-
کرمی، امیر
بررسی نقش تنظیم هیجان و تابآوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان در دوران همهگیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]
-
کریم زاده، معصومه
رابطه ذهن آگاهی با رضایت از زندگی در معلمان: بررسی نقش میانجی گرانه سبک های مقابله در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 98-109]
-
کریمی، فریبا
شناسایی و ارائه شبکه مضامین مربیگری سازمانی برای مدیران دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 80-90]
-
کریمی، محمد
تبیین مدل زمینهای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]
-
کوثری پور، محسن
بررسی تأثیر عوامل کالبدی بر توسعه ورزش دانشآموزی با نقش میانجی سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 91-102]
-
کیامنش، علیرضا
نقش حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 7-16]
ل
-
لائی، سوسن
شناسایی مؤلفههای برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]
-
لطفی عظیمی، افسانه
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی بر اساس مجذوبیت تحصیلی، اهداف پیشرفت و باورهای ضمنی هوش در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 33-45]
م
-
محسن پور، مریم
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری در شرایط همهگیری کووید [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 5-16]
-
محمدپور، مهدی
رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]
-
محمدی، طاهره
طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]
-
محمود فخه، هیمن
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر بهزیستی روانشناختی و اخلاق تحصیلی دانش آموزان دختر در دوره همه گیری کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 203-216]
-
محمودی، احمد
بررسی تأثیر عوامل کالبدی بر توسعه ورزش دانشآموزی با نقش میانجی سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 91-102]
-
محمودیان، حسن
روابط ساختاری ترس از بیماری کووید 19 با اضطراب کووید 19 و روشهای مقابله: با نقش واسطهای خشم [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 217-229]
-
مرادی، ندا
نقش میانجی احساس تنهایی در رابطه بین ترس از کرونا و حمایت اجتماعی ادراکشده با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان پسر دوره متوسطه اول در دوره پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 51-62]
-
مصطفوی، انسیه سادات
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری در شرایط همهگیری کووید [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 5-16]
-
مصلح گرمی، مهدی
شناسایی شاخص های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]
-
مصلح گرمی، مهدی
بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 63-73]
-
معجونی، حسین
تأثیر رهبری اخلاقی در اثربخشی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و خلاقیّت معلّمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 163-178]
-
معینی کیا، مهدی
طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]
-
معینی کیا، مهدی
بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 63-73]
-
مقدم، زهرا
روابط ساختاری ترس از بیماری کووید 19 با اضطراب کووید 19 و روشهای مقابله: با نقش واسطهای خشم [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 217-229]
-
مهدیان، حسین
نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و خودارزشمندی در میان دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 126-136]
-
موسی زاده، زهره
تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیتبدنی بر اساس جهتگیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]
-
میرهاشمی، مالک
فراتحلیل تأثیر عوامل فردی، آموزشگاهی و خانوادگی در عملکرد تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 18-32]
-
میرهاشمی، مالک
طراحی نظام آموزشی سطوح مدیریتی شعب بانک پارسیان (روسا، معاونین و کاربران ارشد) مبتنی بر شایستگی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 17-32]
-
میروقشلاق، فریق
رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]
-
میگونپوری، محمدرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی کارآفرینی اجتماعی نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 33-50]
ن
-
نادی، محمدعلی
شناسایی و ارائه شبکه مضامین مربیگری سازمانی برای مدیران دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 80-90]
-
نبی پور، عصمت
چالشهای نوپدید آموزش و تدریس در ایام کرونا از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 187-202]
-
نعمتی، محمد علی
شناسایی نقش دانشگاه در ایجاد اکوسیستم نوآوری [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 157-168]
-
نعیمی، ابراهیم
ارائه الگوی نظری تربیت اجتماعی کودکان بر اساس آیات قرآن کریم [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 42-57]
-
نیازآذری، کیومرث
تدوین و پیاده سازی رویکرد آموزش پاسخگو در مدلسازی کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 152-163]
-
نیکدل، فریبرز
پیش بینی اضطراب پژوهشی بر اساس کمک طلبی پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 29-40]
ه
-
همایونی، علیرضا
نقش واسطه ای سرسختی تحصیلی در رابطه بین باورهای تحصیلی ریاضی با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 104-114]
ی
-
یاوری، هانیه
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی بر اساس مجذوبیت تحصیلی، اهداف پیشرفت و باورهای ضمنی هوش در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 33-45]
-
یمینی، محمد
نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و خودارزشمندی در میان دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 126-136]